MENU
wpisz nazwę lub ID...

Gdzieś w Strzelinie.

Dodał: bonczek/hydroforgroup/° - Data: 2010-05-21 08:56:23 - Odsłon: 3121
Lata 1920-1934


  • /foto/378/378975m.jpg
    1900 - 1915
  • /foto/3728/3728691m.jpg
    1900 - 1920
  • /foto/4149/4149496m.jpg
    1900 - 1920
  • /foto/49/49850m.jpg
    1902
  • /foto/5776/5776436m.jpg
    1907
  • /foto/92/92023m.jpg
    1909
  • /foto/48/48075m.jpg
    1910 - 1916
  • /foto/89/89298m.jpg
    1911
  • /foto/211/211954m.jpg
    1927
  • /foto/4637/4637784m.jpg
    1930 - 1935
  • /foto/4637/4637812m.jpg
    1930 - 1935
  • /foto/5043/5043368m.jpg
    1930 - 1935
  • /foto/211/211961m.jpg
    1930 - 1940
  • /foto/4902/4902696m.jpg
    1940 - 1944
  • /foto/453/453705m.jpg
    1985
  • /foto/236/236337m.jpg
    1989
  • /foto/344/344558m.jpg
    2000
  • /foto/6210/6210147m.jpg
    2014

www.allegro.pl

Poprzednie: pl. Rynek Strona Główna Następne: Restauracja ,,Borowianka"


mietok - Administrator | 2010-05-21 17:35:02
Wäldchen - to może być Boreczek w pow.strzelińskim (?) , a najprawdopodobniej jest to:
BAL | 2010-06-14 09:48:33
Też odnalazłem, że to Boreczek ... ale bonczek ma swoje zasady i podpowiedzi nie docierają. Strzelin już ma którąś z kolei fotkę przez niego w ten sposób wstawioną. Co ciekawsze, nie wejdziesz w edycję niektórych.
moose (administrator) | 2010-06-14 09:50:40
Podaj konkretne przykłady, bez pretensji, OK? Sprawdzę.
BAL | 2010-06-15 11:33:14
Nie mam pretensji (czy to w ten sposób wygląda?), tylko staram się wyprostować błąd. Monitowałem do bonczka na priva, ale pozostało bez odzewu, więc poruszyłem oficjalnie. A przykłady: . Parę moich komentarzy zniknęło ... "mietok" może to poświadczyć, gdyż jedynie jego pozostały. W tym przypadku - taki obiekt przy ul. Staromiejskiej nie istnieje. Przeszedłem na pieszo całą by sprawdzić ... tu podobnie, mój komentarz pod którąś z fotek zniknął. Fotki nieedytowalne przez adminów powiatu Nie będę szukał dalej - chyba wystarczy, gdyż rzeczywiście zacznie wyglądać na czepianie się.
Vituperator | 2010-06-15 13:49:07
Andrzeju, akurat w wypadku tego obiektu przypisanego błędnie do ulicy Staromiejskiej sprawa jest prosta, obiekt występuje rzeczywiście na naszym terenie, z tym że nie w Strzelinie, a w Gęsińcu, przy tej ulicy, która prowadzi od wsi w kierunku strzelińskiej Cukrowni. To jest bodaj Lipowa.
Vituperator | 2010-06-15 13:55:54
Tak, to faktycznie Lipowa, przypiszcie do niej obiekt, o którym mówimy, rzeczone gospodarstwo, i będzie po sprawie.
BAL | 2010-06-16 12:02:16
Jeśli masz 100% pewność, to przerzucam ten obiekt tam gdzie powinien być :). Sprawdzę to przy okazji.
Vituperator | 2010-06-16 12:18:31
Nie musisz sprawdzać, mam pewność, to gospodarstwo z Gęsińca, z ulicy Lipowej.
BAL | 2010-06-16 11:55:51
Prędzej czy później i tak to rozgryziemy :) Jechałem od cukrowni by coś ciekawego wypatrzyć, ale jakoś mi się nie rzucił on w oczy. Czasami trzeba te same miejsca przećwiczyć ponownie. Chyba masz rację, że ulica w Gęsińcu ma nazwę Lipowa - kojarzę ją, ale 100% pewności nie mam.
Ropucha | 2010-06-15 17:56:05
Zdjęcia, których admini regionalni nie mogą edytować są też przypisane do obiektu we Wrocławiu (Walki o...), stąd ten konflikt.
BAL | 2010-06-16 11:47:59
Nie tyko ja się nad tym zastanawiałem, dlaczego tak jest ... dzięki za wyjaśnienie.
moose (administrator) | 2010-06-14 09:49:21
Pomocny może być Adressbuch. Sprawdzę wieczorem.
mietok - Administrator | 2010-06-14 19:41:28
OK .
moose (administrator) | 2010-06-14 22:38:17
Bartsch, Wilhelm, Gastwirt, 5 Gräbschener Straße 108, FSt 341 920 - Breslau. Możliwe?
muzolph | 2010-06-14 21:59:03
W kontekście źródła i podobnych fotografii , szukałbym bardziej, w którymś z parków lub lasków strzelińskich niż w Boreczku.